今朝又要早起身去sch啦!!同呀芬一齊啦!!做完卷就去咗吉之島,去太古城買野,今次真係冇曬$$,出唔到街啦!!之後去咗玩具玩斗城玩,十分正正正正正^^更住大雄嚟咗,去咗優之良同麵包店…好靚d野食…..之後同大雄去咗西灣河食野,佢上咗嚟我home打機,我就去咗sleep!!!7點幾比人嗌醒咗,出廳食野,大雄走了!!!唉!!老豆發火,傾傾傾我同佢都好炆,我對住你地可以話想死!!得得得!!!我唔會再講咁多野,同埋係你地迫住我要用假面具嚟對住你地!!係你地要我咁做的!!!得曬,吾該
P.S 討厭2006年,咩惡運都發生係我身上!!!

|