今朝7點3起身,8點幾出門口,呀男陪我^^thx,知道自己被派去桂華山,決定唔去報,去報IVE,去完柴灣IVE,又去觀唐IVE,去咗APM睇戲[死亡筆記]食埋野,再去西環IVE,車$$$不少呢!!!更住搭10號巴士返北角,去咗商務睇書,之後坐
2A
去太古,嘻….o係BUS撞到誼^^,齊齊攞住7仔汽水^^到咗太古,去咗商務買書,更住去咗太古城既冰展,YOYOYO!!!!5度果然係勁呀!!着住大嬲都咁冬,,,最開心係玩冰上滑梯^O^!!!!好靚又好好玩呀!!!更住食M記,再行去玩具反斗城^^YAYAYA~玩唔厭!!仲見到[肥貓]呀!!!!
P.S THX呀男陪我行咗成日呀!!!仲要你出咗好多$$$$
好唔好意思呀^^
http://www.fotop.net/mikiyo 相相
|