今朝好早起身...keke^^唔can講住....要減啦....唔可以再係咁落去..
一朝早要早會,,好悶熱...憎爆新校長,之後上pe堂..跳舞,好玩噢!!
好快就落堂了..同miss 趙傾咗一陣,發覺她nice咗.I like,之後換pe3.
上room聽呀洲比何老狗教pe d嘢..佢話好辛苦..呀男和他也是同病相鄰噢!
之後上堂好鬼悶...so好有睡意,常常在卓上睡覺,,lunch照舊,去街市,
見到班死on9仔..佢地仲要扮撚曬嘢話人樣衰,
好心佢地自己睇下佢地自己個樣啦..又平時係[吳].[翁].[林],
仲要o係自己info寫到勁靚仔咯..279-422-579--
就係[林]果個icq,,唔該大家睇下佢個info.嘔爆!!
冇d自知知明,最撚憎,and then去食嘢啦,,
點知係勁多人..成班高f.><,仲要冇''登'',老闆仲要問人借''登''咯,冇嘢講,,
老闆娘
好好,,又問我地明日吃甚麼東西..之後go school,
又遇見了小雞和她的男朋友子..'sweet'sweet',回到學校後,
上了兩堂,,又係放學時間了..但是不能go out住,,要做壁報..
呀洲留咗o係道話做壁報喎..點不知唔係做果咯..o係道傾計..
但我都有份><..5:00到了..又係時間走了,和她們分開後...
就返屋企了,回家的的時侯,,突然想起秦少哥,就立即打比佢,
問佢做更咩,,佢話打機囉!真無奈,明白的,同佢傾咗陣,>3<'',
聊天完畢後,,便做hw lu,英文是亂作的..
今日是Mum的生日,我們秘密地買了一個cake,
在她不為意的時侯,我和爸爸就突然關上了燈,
一邊唱生日歌一邊拎住個cake出嚟,
看來媽媽很開心噢!!甜在心頭>3<
想快點到星期6,
中秋節前夕.去BBQ,,HAPPY^^..期待中............