今日1點幾起身,今朝有人打嚟,冇聽到..繼續訓,
之後2點幾呀誼打嚟,我先記得約咗呀誼去buy 衫3,
但我好累,so冇同佢出,,sor呀,誼.....之後唔知幾點,
呀芬打嚟傾電話,佢話唔知去邊好喎!!
更住我本來約咗賓賓果班上山燒野食,但落雨同埋我唔想去既關係,
so冇去到,Daddy 9點要返工,7點幾出咗去了,
Mum同弟弟又去咗舅母屋企,淨番我一個o係屋企,
咁味叫呀芬同呀洲去我home囉!更住我去整湯圓,
之後沖涼,沖更果陣,呀男打比我,叫我落park玩,我話唔去,
叫佢嚟埋我屋企,呀男上咗嚟之後,同佢傾下計,
10點幾呀芬佢地到咗啦!食完湯圓,用呀芬部電話影相相^^,
但唔知點解入唔到我部電腦囉!無奈!><一場歡喜一場堂...
呀男11點走咗返屋企....因為我Mum就返..所以1點幾就要走啦!
我地去咗打千秋,
之後Panda嚟咗,佢同呀洲傾計,呀洲fd 打比佢,,話d fd 飲醉曬,
要佢過去小西,我同呀芬唔比佢走,,keke^^,最終佢都冇go到,
好野!!之後呀洲話口渴,更住我地去咗7仔買野飲,
之後企咗o係條街一陣,就去咗公園玩''立竹'',果陣時都幾悶下,
到5點呀洲佢話好眼訓,me too....5點半走人,呀洲撘咗車之後,
我都返屋企啦!!!
中秋節快樂
|