今朝返學,唔識做數,落咗去找蔡sir,點知佢味返,,見到呀宝個fd,
問佢識唔識做,佢話唔識..更住佢幫我地揾咗林sir,但唔明佢講咩..
呀sir 返嚟果陣,呀丹好大聲咁叫呀蔡,,之後呀sir教我地做,
ok明啦!!上堂啦!悶到嘔!!搞到好眼訓囉!
之後上咗2.3堂就開始狂笑,第二個小息叫人幫我buy三文治,
我肚餓得肯呢!!之後呀芬都我講,話佢同咗''P''一齊,,keke^^,,
我既直覺好勁呀!!上多兩堂就放lunch啦,又見到佢囉!!
食完又要返學校lu!!日日都係咁,,悶死啦!上多兩堂又放學lu,
真死板....
|