昨晚終於返度來HK
金次拍外景好開心啊
因為d 靚好景^^
而且系台灣同班同事(models)
中有啊中有啊,就系saisai 既方先生拉
第一次系外地過christmas 同 new year 嫁
真系好開心啊
不過戈度比HK 凍
但系有方生系度,再凍都五怕拉
{ 你好暖粒粒啊,dear•••^3^ }
除咗工作之餘
當然五可以忘記玩樂拉
可惜sickoko 臨去之前病咗
koko 錯過咗一個好好好好既旅程拉>~<
所以作為你打令既saisai 當然五會虧待妳既
手信一籮籮啊 ^3^
其它人都有,五洗急,
人人有份
永不落空啊 !!!!!!!!
因為踏入新年咁神聖既一刻我身處在台灣拉
所以宜加補返句:' 新年快樂 ! '
大家都身體健康,
首先當然系''方家人''同''鄺家人''先拉
然後就系所有親朋戚友
估五度系台灣dear都可以製造度驚喜比我啊
搞度我系大家面前感動度喊咗出來,真系衰......嘻嘻"
數下數下,我地都一齊咗四年拉
都經歷過好多五同類型既事,
dear 話saisai係佢生命中佔咗最重要既位置
dear....你對saisai 來說,都系不可分割嫁
一直手牽手,肩並肩一起走到最後。
|