我今日係要講下一個人:MR. J!!
他可算一個傷得我最深的人由四年班傷到現在!!
我係四年班的課外活動識他。同我玩SCRAMBLE,我嬴在!他話我出術!我○左!!!!
五年班同他一班:黑仔!!由學期初比他煩到學期尾!只有一個字能形容他:煩!!
六年班又同他一班:救命!!救命!!!!!!!!!!!!
中一,大家有目睹。一樣禁煩!!!!!救命!!!