今天去沙田...無印賣文具
就去m記食薯條... 雪糕....
去行街街去睇杉杉...去睇戲
好睇牙... 睇28週後.....
有個喪屍...我6:00走人
去元朗行街街..... 7:00
去食晚餐好好食
就黎考試啦...+油牙