唉....... 返到school之後... 我諗住同so鈺wing say個hi啦... 我重以為佢琴日講ga野系同我講笑... 點知系真嫁... 平時我望住佢個陣呢.. 佢會同我臭下嫁嗎.. but今日我望住佢個陣... 佢ga眼神系好似好僧我咁嫁... 之後都冇理佢lu... 上PE堂個陣.. 我同shan講琴日o同我講ga野... 搞到shan好想喊..[佢同我講ga..but我都睇到佢眼濕濕] 佢同我都好唔開心...