今朝起身1凍呀... 又落雨wo... 可以講系"唔願起身"呀... 返學之前個幾分鐘... 就掛左黃雨... 重有1號風球... 真系好啦... 我最love落雨... because好好玩嫁... 哈哈哈... 返到學校... 隻襪系滴水嫁... 之後放完小息個陣... 李梓諾系到用報紙抺地... 佢個樣好好笑... 笑死我lu... 返到home又系咁多功課做... 做到9點鍾... 好眼訓...