今日10點幾起身... 之後食左1個紙包蛋糕... then睇左1陣電視... 睇左個個咩"夢想飛行good luck!" 好好睇嫁... then就食飯... 之後開電腦玩... 同木木惠shan系到狂玩msn d game... 差唔多次次都系我輸... =3=