唉.... 唉.... 唉.... 聽日就要返學... 真系慘lo... 個summer holiday過得真系快呀... 今日好hot... 琴日都好hot.. 聽日都系hot... 日日都hot啦... 今日9點就起左身... 之後睇左幾個鍾電視... 就食飯... 之後玩電腦... 睇完人地d日記之後冇野做... 就去搵game玩... 玩左好耐.. hehe... 唔知聽日同邊個坐呢...