今日好hot呀... 部電腦又痴痴地線啦... 開機個陣個"mon"好似枝光管咁閃閃下... but"lo"完之後又冇野啦wo... but第2次開又系咁... then老豆咪插返之前人 2部舊機睇下系咪個"mon"有事定系部腦有事... 系個"mon"ga事呀... 搞左成日... 成身汗...