今日又要學1野lu... 素描呀... 琴日畫個隻rubbit值1000分咁多呀... 夾埋之前好多好多幅ga畫... 值4000幾分咁多呀..[because已經令左禮物,so咪剩返4000幾分lo] 今日又令多1份禮物呀... 我令左1舊素描擦膠... 11:15返home... 第1時間就系睇電視啦... 卡卡卡.. 等我話你知有咩咁好睇啦... 其實系冇野好睇嫁哈哈....=] 今日都冇咩野做lu... 成日系到發牛豆... 好白痴呀...