今日返school學野... 8:30就要起身... because要換1件3... 好麻煩嫁個件野... 換10分鐘先換好嫁... so就要早d起身.... 9:30返去... 11:00放... 之後就食lunch... then睇左個個世界女排咩咩賽... 1好睇呀.. 卡卡卡.. 睇到6:00.. 之後玩電腦... then食dinner.......