今日好好好好好 h a p p y 呀.. 今日返左school... 問左上次個班人去唔去溜冰..[我系咪好白痴呢...成日掛住溜冰] so曉文呀媽話下個禮拜6[姐系26號]去wo.... 我重等緊羅穎詩ga答覆... but個3個mk妹呢... 呀媽話1定會約佢地... but佢地去唔去都冇所謂嫁... 卡卡卡...[最好佢地唔得閒啦]