今日第1樣野要講ga就系.... so金玉穎...生日快樂呀!!! 第2樣野就系... 今日返左school問左佢地去唔去..... 放左學之後佢地打電話問呀媽... 點知佢地ga呀媽個個都話"唔好啦...聽日我要出去呀婆到呀.." 咁講.. 我知so曉文個呀媽唔系去呀婆個到嫁... because佢呀媽同我呀媽講"唔好啦..佢地同個3個MK妹見到又嘈嫁啦..去都冇意思啦" 1日最衰都系個3個MK妹呀!! 今日系咁多野講...