今日9:00就畀我老弄嘈醒左... 本來我諗住10:30先起身嫁嗎...[睇多啦a夢呀] 個段時間我都唔知做乜... 冇野做... 靜坐左成個鍾頭..... then食飯.. 食完就幫我ga新寫上名字... 之後就開電腦lu.... 系google到搵到1個可以睇到全世界ga屋ga網... 玩左好耐個個野... 卡卡卡...