今日8:30就起身... 9:30返school學野... 學到11點返黎.... then就食飯飯lu... 食完之後就畫埋我幅素描... 畫左幾個鍾之後... 都畫唔晒... so等聽日先畫.... then就冇野做... 系到睇電視.... 就食dinner... 之後就開電腦玩... 冇野好玩...= ="