今日8點幾起身唔見左呀媽....[我系間房到山埋門]
then就出聽搵佢...
見到佢系到做運動...
咁我就繼續訓....
9點...
我又起身...
睇"少年特攻隊"...
好搞笑...
睇睇下...
我堂呀哥打電話黎...
話我老豆上左車...
oh my god...
我老豆今日返黎呀...
另1半ga自由冇埋lu...
呢幾日...
我同我+姐系到鬥氣....
好好玩呀...
我成日"姪"返佢轉頭...
卡卡卡...
then食飯...
之後就畫個幅野啦...
3點幾...
老豆就返到黎...
佢買左4件3 & 1個麥當當[成個月冇食過]重有幾百蚊界我...
好happy...
|