今日系星期6... 又要返school學野... 返黎之後... 出左去我呀婆到... 幫佢去拜神... 令住把姐好麻煩.. 拜完之後返返去呀婆home... 過左幾個鍾就食dinner啦.. 食可粉... 好好食... 8:00睇完笑笑小電影之後就即刻返屋企... because趕住睇千機變呀嗎... but返到去都10點lu.. 睇得個1粒鍾... but都好好睇... 下個禮拜都有得做... so1定要要要要要睇嫁...