今日9:30就起左身.. 冇野做.. 呀媽執緊野... d膠袋"s呢沙啦"ga聲音.. 搞到好想發火... 11:30.. 落左街買畫簿... because明天要返個個咩素描初班... 唔想呀... then.. lunch食左1個系百佳買ga意大利粉... 好好食呀... 之後開左電腦玩... 好悶...