今日11點先起身... because老豆開左電視... 哈哈... then食飯... 點幾鍾吳c就打畀我... 叫我落去玩... 佢話so金玉wing呀爸系home... so唔落得wo... but我睇緊戲... so冇去到.... then媽媽咪整"付足"糖水... 有egg食... 好yeah...