今日又系無無聊聊ga 1天.... 10:35先起身....[系彈個隻...] 哈哈... 知唔知y會彈起身呢?? 系因為我+姐話有多啦a夢睇wo... so我咪彈左起身lo... 系wo... 其實多啦a夢系幾點做嫁??? *********** 食完飯之後 *********** 食完飯之後... 我就系我間房進行"大掃除"... 執左好多野.... 簿啦 , 書啦 , ws啦 , 好多好多野呀... 執左成3個幾鍾.... 累死我....