今日school有個結業禮... 我要去呀... 1早都知會好悶嫁啦... 由其系訓勉果park... 好好彩... 講到1半果陣停左電... 唔使咁悶... 哈哈... 禮堂停電真系第1次見.... 重系結業禮果時停wo... 簡直可以話"10年難得1見"呀... but又有d唔好ga... 就系好hot呀... 又麻煩... 要走呢走去... 好happy... 聽日就可以去camp lu.....