今日有畢業禮ga採排... 我有份去... 勁悶呀... 系小禮堂排好左d位之後先上去禮堂... 好麻煩嫁... then上左禮堂之後... 又要系個側門果到排隊... 熱到我呀..... 頭頂都出煙... 跟住就排左1次... then就小息... but我又要讀報紙wo... 之後又排排排排排排排.... 排到放學....