今日7點morning call... 7:30-8:30落左去食早餐....[自助果隻] 唔講咁多冇咩值得講ga野啦... 唔... 就講呢樣啦... 我去左蜜蜂場到see蜜蜂... d工作人員畀我地睇蜂后呀... 成"豆"蜜蜂咁放系你前面... 真系唔死都畀佢"客"死啦.... 之後重有得飲d蜜蜂奶呀....[我都唔知蜜蜂原來有奶嫁] but都幾好飲... 之後食左佢地辛辛苦苦採返呢ga花粉....[原來要採600朵花先有1粒鼻屎咁大ga花粉] 好難食呀...