今日d風紀去晒日營... 搞到得返20幾人系到... so金玉穎&木木惠shan又唔系到wo... so冇野玩... 只好同雷生&黃生系到玩"飛行棋"... 今日6:23pm就食飯... 都唔知咁早食呢做咩... 個天都未黑... 重系好光... 搞到好似食緊晏就飯咁....