今日9:00去左牙保保保保保~~~
個牙醫話我有個個咩梁氏小臼齒wo...
我都唔知系咩呢...
so講畀我聽都冇用...
卡卡....
好痛...
又唔可以話好痛ga....
有dd啦....
but又唔系幾痛咋wo..
算啦...
你地都唔知我講咩嫁啦...
整完之後咪要去浪口ga...
有勁多血呀...
*********************************************************
好啦...
我去到我陣見到好多個我識得ga人....[你地都識嫁]
有第2間school啦...[呢d我唔識ga]
顏華珠 & 珍啦....
重有2個巧婆....[39 & 徐美兒]
走果陣就見到劉綺圴 & 38 ...
|