今日9:00彈左起身睇5台ga華娛衛視ga"少年特攻隊"... 笑死我啦... 哈哈... 之後食左1碗ga豬骨面... 好好食呀......=3= then就玩左1陣ga電腦.... 之後吳詩就叫我去佢home到食蛋cake... 我冇去到... 唔like出街... 卡卡....