呢排成日都斷線... 好煩.... 今日返school果陣勁大雨.... 好似有個瀑布系個頭上面咁.... 好恐怖....●w● 整到我條"女君"濕晒... 隻鞋水浸.... 3:幾我同媽媽咪1齊整左1窩冇mango ga mango布甸... 哈哈... 好好食呀... 雖然冇mango... but都好似有mango咁嫁...