今日系星期2... 9:45起左身.. 10:15返左school個到學素描... 個個呀sir叫我地叫佢做"薯仔"... 之後佢就畀左d圖圖我地自己like邊幅就畫邊幅... 我畫左隻"jump jump虎" 好令嫁.. 哈哈... 11:15返左屋企... 之後食飯... 之後睇電視.. 之後開冷氣... 之後玩電腦.. 之後訓覺... 之後起身之後食dinner.. 之後又睇電視... 之後就訓覺lu..