今日10:30起身... 睇電視... 本來老豆又系9:00叫我起身... but我咋訓.. 個心系到講"我乜都聽唔到..我乜都聽唔到..我乜都聽唔到" 卡卡卡... then食飯.... then玩電腦... then做暑假作業... then食dinner... then呀媽叫我問上次去冰展個班人禮拜日去唔去溜冰... 我叫呀媽自己叫個3個MK妹...[我先唔會叫佢地呀] 我聽日先問.. because返school都會見到佢地.... then睇電視... 就訓覺lu...