琴晚睇左個套火山咩咩定咩咩火山... 超超超超超好睇呀.... 睇睇下隻腳無啦啦hot hot地... 卡卡卡... 睇到11:37就訓覺... 1訓就訓得着lu... 今朝9:30畀人用個吸塵機嘈醒左...[你地知系邊個嫁啦] 之後睇第5台... 個個少年特攻隊呀... 好好笑..=] then食lunch... 之後就玩電腦.... 冇野好玩...........=3=