今日10:42先醒... 老豆竟然冇叫到我起身wo... 真系難得呀... 起身個陣好累呀... so唔想起嫁... 1:30要去健康檢查... so1食七飯就出門口..[12:30] 去到之後先1點... 都唔知我呀媽做咩咁早就出門口... 去到個到d人都未食完飯返黎... 之後半個鍾都唔使就走得... then同左呀媽去行街... 去左m記到食左1個3點3... 好好食... 之後就返屋企lu... 返左之後就玩電腦...