今日10:30起身... 諗住睇多啦a夢啦... 點知冇wo... 乜多啦a夢做完啦咩??? 之後好悶... lunch食意大利粉... 正... 食完就做功課啦... 做左1個鍾.. 做晒啦...[系全部呀] 哈哈... 希望聽日唔好落雨啦.... 如果唔系可能冇得去lu...