今日... 又要返學... 小息個陣都系咁玩... 好happy... 我勁唔like第2個小息... because冇人陪我... 同埋又要行返上6樓... 次次行到上45樓個陣隻腳都好似就黎抽根咁... 累死我... 放左學之後... 返到home... 原來冇人系home... 好彩我帶左條鎖匙姐... 呀媽煮左d飯畀我食... 唔使餓親我... 卡卡卡...