今日10:15先起身...
本來我都唔想起嫁...
but都睇電視呀嗎...
早餐食左1包豬腸粉...
好正呀...
yummy yummy ← 有冇串錯?
之後晏就得我同老豆系home...
食出前1丁麵...
豬骨味...
又系好好味呀...
then做功課...
3樣...
做左4個鍾...
1本週記..
中文書啦...
同penmanship...
做左好耐...
我計過本週記做左47分鐘零23秒...
成個鍾頭...
唔知有乜好寫...
星期3先寫完..
今日又要寫...
重未搵到個個相ga身...
要快d搵先得...
|