| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 2006-07-02 |
今日9:00起左身
破左我係中學最遲起身既時間
之後打機
玩搞鬼..同然玩..
之後11點幾出左去食野
之後呀媽比左一舊水我去睇戲
之後返屋企打左陣機
就出左去
之後係招樓下等左佢4個字
之後打的個陣
佢先知道佢冇帶銀包
之後係戲院買完飛
再陪佢返去
之後我地返到去睇(鬼域)
套野好好笑
不過我地坐細院
好Q大聲
搞到我都要掩住半邊耳
搞到我比bobo話我驚
bobo佢就由頭掩到落未
之後最後個度佢係度喊
佢話好感動
笑到我同呀虫個d死死下
然隻手就慘d
比容掐到瘀左
勁白痴
之後去左m記
見到一個女仔
佢條眼眉仲粗過蔡sir
笑到我pk
之後招都bo走左
我地去左天耀
容要做容姑
我地去左m記
食左一陣野
的左然去天瑞打波
行緊返去個陣bobo打過黎
佢比我地串
哈哈
之後去左天瑞打波
一入到去有條死on9望住我笑
之後打打下又(胸)然
又拎左粒波黎玩
勁想打佢
之後文點d fd成班入左黎
呀寶.坤個d
之後佢叫我地鬥波
jump波
話jump3分
然同魚都air
之後睇左佢地打一陣就轉去對面打
之後諗到2on2
點知有條友話3on2
條友得個高字
我地3個輸比佢10:3
之後走左
去完買野飲
就同魚傾計
傾到6:30走左
返左屋企.打左一陣機就比細路玩
之後容就打比我
同佢傾左陣.我就要食野
之後食完打返比佢
又係一陣.佢就要打比然
之後就係度睇電視
唔打la...好累
|
| 刊登時間︰2006-07-02 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
' ★ 容容!*' 於 2006-07-04 11:06 PM 發表:
hi~文梓梓*又上左黎啦*
係咪好開心呢*
我諗你吾會講話吾開心咖可*
哈哈**xdd*
做咩打埋容姑個名上去牙*我吾想喎*
好難聽咁*吾得牙*吾打得牙牙*
哈哈*下次打啵你要同我打牙*
打好d牙你*吾好成日要我汁啵**
^^好啦*我訓啦*閃嚕*
|
網主回覆
好開心..唔會唔開心
我鍾意打咪打lo
咁好聽
我會打好d架la Posted at 2006-07-05 09:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
死kai子
笑咩呀!!!
咁真係好感人呀!!!
係你地冷血炸
哼!!!
我都話係魚黎加啦
又話係佢亞哥
吾好當我白痴啦
記住呀
我要一把交剪呀!!!
番學比我呀
記住呀
你地話嫁
哈哈!!!!
番學有野玩啦
哈哈
巧其望呀!!!
今次係我留得最多野ge一次呀!!!
係吾係巧開針呢
|
網主回覆
死開la...喊包
交你屎忽 Posted at 2006-07-03 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kiska 於 2006-07-02 11:01 PM 發表:
|
|