又過一個星期~~~大家又小左一個星期啦~
今日我心情好,會有金句啦!
今日好平靜,但有一場小風波,第一個小息,米嘈姐姐佢......
佢叫我去......
佢叫我去同佢一齊......
佢叫我去同佢一齊去串一個大家都好憎ge人,
但高主任要搵我做小小野,
但佢地好衰,
唔等我,
搞到冇野玩tim~
今日打針,好彩我遲d先打姐~
今日都係啦~星期5都係要理下d姐姐ge!
so星期5一定要理下佢地(唔想佢地嬲左我姐~好偉大=v=)
好啦~唔打啦!到金句:
流水不因石而左,友情不因遠而疏。(好句@@)
萬里長城長又長,你我友情比它長。(絕呀@@)
離別只是為了下一次的相逄。(唔好抄野呀!@@抄果果唔放過你@@)
下次再打就係星期日啦!多謝支持!
|