第二次......
e+我日日都係玩墨香,搞到有d悶tim,唔知大家有咩好game介紹呢?(係到留比我啦thx)
大家都好想有真技,但打極都冇,so墨香得番好小人啦,搞到唔想玩!
e+放番ac,搵番小小錢^^
唔打啦!今晚去bbq啦88!^^多d留言有好野醒你地!keke~