man619
暱稱: Tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-07-01
2012-08-08
2012-06-16
2012-04-30
2012-03-30
文章分類
全部 (622)
音樂 (13)
未分類 (612)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 248
今日人氣: 3
累積人氣: 11774
2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天

WED

今朝返到去do hw,跟住出黎排隊,又你一個boring既早會~

第一堂上家政,要除冷3,涷死我啦,今日整牛柳,raymond係度篤我地d牛柳,真衰!!

好快咁整完,好好味!!!下次整甜品,要拎d蕉番黎~

eng,教grammer,都明既~跟住做wb

p.e~my god!!!!一換完3就出黎跑圈,cool~~跑完冇耐佢又叫我地去跑圈,好辛苦!!

跟住去打波,要除冷3,佢孜孜教我地扣球,佢俾d波唔準,殺唔到波,好難掌握timing~~

上mus,考singing,有miss許做嘉賓,d boy唱得好搞笑,but都ok,gril就好好聽!!個個都係A!!!

跟住要普通話,我唔識呀,聆聽死梗,希望合格!!!

放學要等埋甘仔&rainbow先傾project,去左新翼canteen同人talking!!!

等到佢地之後就去搵miss,傾左45min,要set過份問卷~~

toda知道左我地又有大新聞..,but我唔見左支塗改液~bad!

刊登時間︰2005-12-07 09:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 6 日  星期二 陰天

scool

今日我本來朝早要分享,but有野做,要上maths先講~~

上生物,佢要問生字,好多人都唔識,好彩有人真係有溫,如果唔係就全班都要罰抄!!!

佢跟住教書,悶...跟住做實驗,測試豬肝,有好大反應,好多氣泡~

上中文,很忙~~

maths,我要出黎分享,講昨日既講座,好緊張,都唔知自己講咩~

跟住到arpril,佢o係度係咁笑...

上堂都唔係成日聽佢講野,有時會唔知去到邊~

eng,coffee黎上堂,佢要我未做discussion,

coffee聽我地講,林裕佢冇啦啦扮阿旺,但coffee竟然知阿旺係who,仲係度講'老婆仔'呀!!!

刊登時間︰2005-12-07 08:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天

Bad 鬱悶

今日起身個陣,涷死我啦!!!去等人倘陣,d風係咁吹埋黎,嘩....涷到個人硬晒~~

番到去school,上早會,好悶~~

上中史,係度對ws,but佢拎左張要討論既ws,仲要寫見解,聽日要交,my god!!!

eng,做左成兩堂ex,好正,唔駛教書!!!

but我地close左門,搞到課室好焗,最後都要開番,but又好涷,................

maths,道門冇開就好想瞓,佢教d長方形性質..等等

中文~講<<最苦與最樂>>,都明佢講咩既,上堂都幾好!!!

放學要去聽講座,我同rainbow好懦呀.......>_<

番到屋企係度數有咩hw,.英要dict,仲有4樣hw,變態架,做死我!!!

刊登時間︰2005-12-05 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 4 日  星期日 晴天

剪頭髮 & Do homework!!! 感動

今朝起身睇"踢出我天地"好搞笑&好好睇!!!!

跟住去打機,有d唔知自己係度做緊咩既感覺~~

下午剪頭髮,剪左3寸幾頭髮~宜家好短呀~but feeling都幾好!!

跟住去do hw,篇論文用左2個鐘至搞掂,寫到要用埋後面空白頁,有d short short地!!

 

刊登時間︰2005-12-04 07:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 3 日  星期六 晴天

RELAX

今日9點幾就起左身,食完野就打機啦,

跟住去do hw,發現有d hw唔多識做....特別係篇論文!!!

成日都好輕鬆咁過~~~

刊登時間︰2005-12-03 10:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]