| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 7 日 星期三 |
 | |
|
WED |
今朝返到去do hw,跟住出黎排隊,又你一個boring既早會~
第一堂上家政,要除冷3,涷死我啦,今日整牛柳,raymond係度篤我地d牛柳,真衰!!
好快咁整完,好好味!!!下次整甜品,要拎d蕉番黎~
eng,教grammer,都明既~跟住做wb
p.e~my god!!!!一換完3就出黎跑圈,cool~~跑完冇耐佢又叫我地去跑圈,好辛苦!!
跟住去打波,要除冷3,佢孜孜教我地扣球,佢俾d波唔準,殺唔到波,好難掌握timing~~
上mus,考singing,有miss許做嘉賓,d boy唱得好搞笑,but都ok,gril就好好聽!!個個都係A!!!
跟住要普通話,我唔識呀,聆聽死梗,希望合格!!!
放學要等埋甘仔&rainbow先傾project,去左新翼canteen同人talking!!!
等到佢地之後就去搵miss,傾左45min,要set過份問卷~~
toda知道左我地又有大新聞..,but我唔見左支塗改液~bad!
|
| 刊登時間︰2005-12-07 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 | |
|
scool |
今日我本來朝早要分享,but有野做,要上maths先講~~
上生物,佢要問生字,好多人都唔識,好彩有人真係有溫,如果唔係就全班都要罰抄!!!
佢跟住教書,悶...跟住做實驗,測試豬肝,有好大反應,好多氣泡~
上中文,很忙~~
maths,我要出黎分享,講昨日既講座,好緊張,都唔知自己講咩~
跟住到arpril,佢o係度係咁笑...
上堂都唔係成日聽佢講野,有時會唔知去到邊~
eng,coffee黎上堂,佢要我未做discussion,
coffee聽我地講,林裕佢冇啦啦扮阿旺,但coffee竟然知阿旺係who,仲係度講'老婆仔'呀!!! |
| 刊登時間︰2005-12-07 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 5 日 星期一 |
 | |
|
Bad  |
今日起身個陣,涷死我啦!!!去等人倘陣,d風係咁吹埋黎,嘩....涷到個人硬晒~~
番到去school,上早會,好悶~~
上中史,係度對ws,but佢拎左張要討論既ws,仲要寫見解,聽日要交,my god!!!
eng,做左成兩堂ex,好正,唔駛教書!!!
but我地close左門,搞到課室好焗,最後都要開番,but又好涷,................
maths,道門冇開就好想瞓,佢教d長方形性質..等等
中文~講<<最苦與最樂>>,都明佢講咩既,上堂都幾好!!!
放學要去聽講座,我同rainbow好懦呀.......>_<
番到屋企係度數有咩hw,.英要dict,仲有4樣hw,變態架,做死我!!! |
| 刊登時間︰2005-12-05 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 | |
|
剪頭髮 & Do homework!!!  |
今朝起身睇"踢出我天地"好搞笑&好好睇!!!!
跟住去打機,有d唔知自己係度做緊咩既感覺~~
下午剪頭髮,剪左3寸幾頭髮~宜家好短呀~but feeling都幾好!!
跟住去do hw,篇論文用左2個鐘至搞掂,寫到要用埋後面空白頁,有d short short地!!
|
| 刊登時間︰2005-12-04 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
|
RELAX |
今日9點幾就起左身,食完野就打機啦,
跟住去do hw,發現有d hw唔多識做....特別係篇論文!!!
成日都好輕鬆咁過~~~ |
| 刊登時間︰2005-12-03 10:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | »
|