man619
暱稱: Tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-07-01
2012-08-08
2012-06-16
2012-04-30
2012-03-30
文章分類
全部 (622)
音樂 (13)
未分類 (612)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 248
今日人氣: 0
累積人氣: 11766
2005 年 12 月 2 日  星期五 晴天

PROJECT

今日9點半起身,食左d野就去m記搵甘仔佢地,but我遲左,真係sorry..

係m記傾份問卷,傾左2個鐘,跟住就去買lunch,我食薯條食到好飽!!

上去rainbow屋企拎d野,順便探佢個姪,佢好cute,個樣有d鬼鬼地~

然後去甘仔個度譯番個訪問既文字稿,好辛苦呀,譯文字仲慘過作文,譯左2個幾鐘終於搞掂!!!!!

跟住番屋企個陣見到巧,but傾左十句到就走lu,番到home整埋d野就finish啦~

 

刊登時間︰2005-12-03 09:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 1 日  星期四 晴天

很忙~

今日番到去冇野做,朝早冇分享,留番maths堂先~

v.s.a,佢今日叫我地design一樣有創意既野,我諗極都冇idea!!

佢冇啦啦拎左上次校慶未整過d手工,俾我地玩,我拎左星星,but我整得好樣衰!!

跟住d人整又冇幫手執野,d沙整到成張枱都係,剩低幾個人幫手執!!

上chem,miss許冇返,何文亮黎代堂,

好free,我地o係度玩疊手~佢好搞笑,話何文田係佢細佬!!

maths,同christine講得好好,同埋好搞笑!!最衰就係調位,調走左朱心,太過分!!!!!

ENG,去電腦室上網,d game都係有d低,but好過上次!!!

放學同april佢地等人,坐o係2樓,人妖佢走過黎唱歌,佢唱歌都ok~!!!

等到5點半,家政學會d人整完水餃,我地去搵寶英,佢地极餃爛晒,味道ok~~

去到MTR,christine仲未到,等左7.8min佢都到,一齊去搭車~

去到中大個陣好早,係咁度等,唉....無奈!!d人黎到個陣好嘈!!!

音樂會8點開始,初頭有個牧師講野,叫我地跟住佢唱歌,佢唱得好勁呀,中氣十足,好大聲,有d嚇親!!!

跟住到choir唱歌同有樂器演奏,個指揮好勁,choir冇咪都好大聲,仲有d聲好靚!!!

唱完之後,個牧師係度講一大輪耶穌之後冇耐個音樂會就完!!!!

一個鐘咋(太好),跟住我地去搵個牧師,佢好好人,俾左張場刊我地!!!跟住就走啦,去食野!!!

差唔多11點先番到去!!真係好攰~~~

刊登時間︰2005-12-02 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天

無奈!!

今日朝早唔駛早會,係課室上,胡迪係度講聖誕節同旅行d野,

跟住佢同我地講我地班俾其他teachers話好嘈,,冇自覺性~~無奈!!

上中文堂默完書佢又講一樣既野....唉~

his,成堂都好happy,好精神,上miss徐堂都唔錯.

geo,都係冇野,but佢今日有d唔同~~

eng,做ws~d人好嘈-_- 跟住叫我地做作文corr,

兩個姓趙同raymond,fish好搞笑,改自己個名叫"馮裕",講d野連miss都笑得好happy!!!!

放左學之後拎完回條就去hall,點知連choir都未可以6影,等到4點7先到我地,仲要錄3次呀!!!

第三次佢拎部camera影近鏡,搞到我o係咁笑,宧唔知去到邊!!!有d short short地!!!

跟住去搵miss黃傾project,點知佢仲未同人補完習,o係2樓見到胡迪同人補習maths~

等到5點幾,佢終於黎,but我地咩都冇拎番黎,傾左一陣就完lu~~

刊登時間︰2005-11-30 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 29 日  星期二 晴天

SleepY~

尋日係校慶假期,唔駛番學,好悠閒就過左!!

今日朝早返到去做reader w.s同埋中文w.s,最後都搞掂~

上中文果陣本來都幾好,but佢話我地成日唔答問題,

以後淨係講書,唔問深層次問題,唉.....搞到我有d無奈!!!(我其實唔明佢想講咩!!)

上eng,佢叫人起身讀書,raymond同身長好搞笑!!

跟住叫我地做ex,果陣我好眼瞓,but我地好嘈,好似激親佢咁!!!

電腦,教ROBOLAB,我地倘組係度試程式,希望下堂可以完成,唔係就會冇分架!!

R.E,下堂要test,,唉.......,佢係度同我地對答案,係test範圍黎~

maths,胡譒教4邊形,但係都唔難,搞到我好想瞓呀!!!!

仲有派test~,我有34/40,身長好勁呀,爆燈!!!

聽日要6影啦,希望一切順利!!

刊登時間︰2005-11-29 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天

校慶~(第二日)

今日8:30就起左身,係度搵projct資料,搞掂之後就去換3,

去等Lo Lo,搵埋甘仔就番school,見到好多人未到10點就番到黎,好人山人海!!

喂住我地去玩攤位,冇耐之後見到巧&傻輝,佢地去參觀school,(我地好識做架!!)

 我&Lo去撈金魚,我用匙更都撈到呀!!!10點果陣去hall睇show&搵巧,

人地未做完話劇巧就係度拍手,好白癡呀!!!跟住其他人又就住佢一齊拍手~好搞笑!!^_^

仲有coffee&魏sir唱歌,好好聽,but d音響唔得!!

搵到rainbow同甘仔就去搵魏sir做訪問,十幾min就搞掂!!

跟住見到pig同黃楚,又一齊去玩攤位,巧同傻輝竟然去左apm...真係衰呀,重色輕友!!!

差唔多1點至去apm搵佢地食lunch,去kfc,我.pig.Lo.黃楚叫左個桶餐,

我地俾左d野傻輝食,佢講野有d白癡,but幾搞笑!!

又話咩我地食唔晒,叫我地俾佢,佢好寸!!

食完之後,巧&傻輝走左,我地番秀茂坪,見到d秀天既6年級,同佢地一齊跳橡筋繩,

but我穿裙,但係依然feel好玩!!見到婷,一齊打波,then去佢home鋤d&talking,6點至走!!

刊登時間︰2005-11-26 10:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]