| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |
 | |
|
PROJECT |
今日9點半起身,食左d野就去m記搵甘仔佢地,but我遲左,真係sorry..
係m記傾份問卷,傾左2個鐘,跟住就去買lunch,我食薯條食到好飽!!
上去rainbow屋企拎d野,順便探佢個姪,佢好cute,個樣有d鬼鬼地~
然後去甘仔個度譯番個訪問既文字稿,好辛苦呀,譯文字仲慘過作文,譯左2個幾鐘終於搞掂!!!!!
跟住番屋企個陣見到巧,but傾左十句到就走lu,番到home整埋d野就finish啦~
|
| 刊登時間︰2005-12-03 09:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 1 日 星期四 |
 | |
|
很忙~ |
今日番到去冇野做,朝早冇分享,留番maths堂先~
v.s.a,佢今日叫我地design一樣有創意既野,我諗極都冇idea!!
佢冇啦啦拎左上次校慶未整過d手工,俾我地玩,我拎左星星,but我整得好樣衰!!
跟住d人整又冇幫手執野,d沙整到成張枱都係,剩低幾個人幫手執!!
上chem,miss許冇返,何文亮黎代堂,
好free,我地o係度玩疊手~佢好搞笑,話何文田係佢細佬!!
maths,同christine講得好好,同埋好搞笑!!最衰就係調位,調走左朱心,太過分!!!!!
ENG,去電腦室上網,d game都係有d低,but好過上次!!!
放學同april佢地等人,坐o係2樓,人妖佢走過黎唱歌,佢唱歌都ok~!!!
等到5點半,家政學會d人整完水餃,我地去搵寶英,佢地极餃爛晒,味道ok~~
去到MTR,christine仲未到,等左7.8min佢都到,一齊去搭車~
去到中大個陣好早,係咁度等,唉....無奈!!d人黎到個陣好嘈!!!
音樂會8點開始,初頭有個牧師講野,叫我地跟住佢唱歌,佢唱得好勁呀,中氣十足,好大聲,有d嚇親!!!
跟住到choir唱歌同有樂器演奏,個指揮好勁,choir冇咪都好大聲,仲有d聲好靚!!!
唱完之後,個牧師係度講一大輪耶穌之後冇耐個音樂會就完!!!!
一個鐘咋(太好),跟住我地去搵個牧師,佢好好人,俾左張場刊我地!!!跟住就走啦,去食野!!!
差唔多11點先番到去!!真係好攰~~~ |
| 刊登時間︰2005-12-02 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |
 | |
|
無奈!! |
今日朝早唔駛早會,係課室上,胡迪係度講聖誕節同旅行d野,
跟住佢同我地講我地班俾其他teachers話好嘈,,冇自覺性~~無奈!!
上中文堂默完書佢又講一樣既野....唉~
his,成堂都好happy,好精神,上miss徐堂都唔錯.
geo,都係冇野,but佢今日有d唔同~~
eng,做ws~d人好嘈-_- 跟住叫我地做作文corr,
兩個姓趙同raymond,fish好搞笑,改自己個名叫"馮裕",講d野連miss都笑得好happy!!!!
放左學之後拎完回條就去hall,點知連choir都未可以6影,等到4點7先到我地,仲要錄3次呀!!!
第三次佢拎部camera影近鏡,搞到我o係咁笑,宧唔知去到邊!!!有d short short地!!!
跟住去搵miss黃傾project,點知佢仲未同人補完習,o係2樓見到胡迪同人補習maths~
等到5點幾,佢終於黎,but我地咩都冇拎番黎,傾左一陣就完lu~~ |
| 刊登時間︰2005-11-30 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 29 日 星期二 |
 | |
|
SleepY~ |
尋日係校慶假期,唔駛番學,好悠閒就過左!!
今日朝早返到去做reader w.s同埋中文w.s,最後都搞掂~
上中文果陣本來都幾好,but佢話我地成日唔答問題,
以後淨係講書,唔問深層次問題,唉.....搞到我有d無奈!!!(我其實唔明佢想講咩!!)
上eng,佢叫人起身讀書,raymond同身長好搞笑!!
跟住叫我地做ex,果陣我好眼瞓,but我地好嘈,好似激親佢咁!!!
電腦,教ROBOLAB,我地倘組係度試程式,希望下堂可以完成,唔係就會冇分架!!
R.E,下堂要test,,唉.......,佢係度同我地對答案,係test範圍黎~
maths,胡譒教4邊形,但係都唔難,搞到我好想瞓呀!!!!
仲有派test~,我有34/40,身長好勁呀,爆燈!!!
聽日要6影啦,希望一切順利!! |
| 刊登時間︰2005-11-29 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
|
校慶~(第二日) |
今日8:30就起左身,係度搵projct資料,搞掂之後就去換3,
去等Lo Lo,搵埋甘仔就番school,見到好多人未到10點就番到黎,好人山人海!!
喂住我地去玩攤位,冇耐之後見到巧&傻輝,佢地去參觀school,(我地好識做架!!)
我&Lo去撈金魚,我用匙更都撈到呀!!!10點果陣去hall睇show&搵巧,
人地未做完話劇巧就係度拍手,好白癡呀!!!跟住其他人又就住佢一齊拍手~好搞笑!!^_^
仲有coffee&魏sir唱歌,好好聽,but d音響唔得!!
搵到rainbow同甘仔就去搵魏sir做訪問,十幾min就搞掂!!
跟住見到pig同黃楚,又一齊去玩攤位,巧同傻輝竟然去左apm...真係衰呀,重色輕友!!!
差唔多1點至去apm搵佢地食lunch,去kfc,我.pig.Lo.黃楚叫左個桶餐,
我地俾左d野傻輝食,佢講野有d白癡,but幾搞笑!!
又話咩我地食唔晒,叫我地俾佢,佢好寸!!
食完之後,巧&傻輝走左,我地番秀茂坪,見到d秀天既6年級,同佢地一齊跳橡筋繩,
but我穿裙,但係依然feel好玩!!見到婷,一齊打波,then去佢home鋤d&talking,6點至走!! |
| 刊登時間︰2005-11-26 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | »
|