| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
| 食野 >< xd xd@# |
分類: 未分類 |
今日放學番尼,,,做左美勞個張圖畫 xdxd
,勁樣衰,,..勁樣衰..,.,.
到左 night
同唔媽去左五十藍食野...ok lo
食完就見到個雪糕機 就買左尼食...好好食 ga $10
比 d 圖 你 地
1.個杯

2.個雪糕

|
| 發表時間:2008-04-18 11:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cci85 於 2008-04-22 01:24 PM 發表:
我食過好多次啦
taste都5錯
|
|
|
Toco 於 2008-04-21 10:04 AM 發表:
路過~cmcm
|
|
|
哇.. 玩cm嫁!..(2句1樣)
頂你牙.. 有野吾比我食!!..xdxd'
|
網主回覆
係你唔叫我買比你姐姐!!  Posted at 2008-04-21 11:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
samchoi 於 2008-04-20 01:11 PM 發表:
PS:其實呢,$10買個甘細既雪糕杯,係有d5抵咖,但係包裝好似幾cute。如果下次有機會既話,我都會去試下味道XD!∼
|
網主回覆
而家+左價,,$12 Posted at 2008-04-20 05:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
samchoi 於 2008-04-20 01:08 PM 發表:
其實呢,$10買個甘細既雪糕杯,係有d5抵咖,但係包裝好似幾cute。如果下次有機既話,我都會去試下味道XD!∼
|
網主回覆
其實呢你留唔番都冇野......因為你都係+多左個 ps: Posted at 2008-04-21 11:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|