臭雯
man842
暱稱: 臭雯
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
好友名單
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
每月文章
文章分類
全部 (5)
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 31
今日人氣: 2
累積人氣: 466

 

 
 
 
2008 年 4 月 18 日  星期五   陰天


食野 >< xd xd@# 分類: 未分類

今日放學番尼,,,做左美勞個張圖畫 xdxd

,勁樣衰,,..勁樣衰..,.,.

到左 night

同唔媽去左五十藍食野...ok lo

食完就見到個雪糕機 就買左尼食...好好食 ga  $10

比 d 圖 你

1.個杯

2.個雪糕

 

發表時間:2008-04-18 11:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 man842 的日誌)


cci85 於 2008-04-22 01:24 PM 發表:
我食過好多次啦

taste都5錯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Toco 於 2008-04-21 10:04 AM 發表:
路過~cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clara_w 於 2008-04-20 10:24 PM 發表:
哇..
玩cm嫁!..(2句1樣)

頂你牙..
有野吾比我食!!..xdxd'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係你唔叫我買比你姐姐!!  
Posted at 2008-04-21 11:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



samchoi 於 2008-04-20 01:11 PM 發表:
  PS:其實呢,$10買個甘細既雪糕杯,係有d5抵咖,但係包裝好似幾cute。如果下次有機會既話,我都會去試下味道XD!∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

而家+左價,,$12
Posted at 2008-04-20 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



samchoi 於 2008-04-20 01:08 PM 發表:
  其實呢,$10買個甘細既雪糕杯,係有d5抵咖,但係包裝好似幾cute。如果下次有機既話,我都會去試下味道XD!∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實呢你留唔番都冇野......因為你都係+多左個  ps:
Posted at 2008-04-21 11:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
香港人最常做ga白痴野
食野 >< xd x...
比 IQ 題 大 家 呀 下
小 演 員 > <
"新" 既 開 始
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌