Y.en '
隨便.,只要我喜歡..
管你是什麽東西.
------ r.man
man_D
暱稱: r.man
性別: 女
國家: 澳門
r. man
既然你得決定如此鐵實.
我也無話可說..
已把感情得籌碼全部輸在你身上了.
最新文章
last. day
突然沉默.
溜冰.
自豪的說我是射手
想死.
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


last. day 愉快 分類: 日記

 咁又到咗最後一日..初中生涯.. 就咁.. 玩完..

今日翻學發畢業證...

 好[難得]噶畢業證..

畢竟.,我奮鬥咗3年.,換來祗不過系一張[畢業證].!!

 

真系"香蕉它的芭樂" ..

過多一個月jam又升初三..

我要讀高一lar... 接受死亡式噶大陸高中教育.

簡直可以令人拿起把菜刀亂飛去間學校度...

 

又唔知到自己將會去邊間讀書...

唔系垃圾就得lar;..

 無所謂....

 

啤酒+蘋果=大話骰.

粟米味噶菠蘿啤..第一次飲..

超搞嘢咖..d味道....

 

哎.~~ 好唔捨得吖...

咁就要離開了.. 所有野都飄散曬啦..

離開之後.,原實驗2班噶fan fan..

要多d出去玩啊..


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







訪客留言 (返回 man_D 的日誌)


清新琪琪 於 2008-07-12 08:50 PM 發表:
虽然繁体字不怎么看得懂,但认真看还是能看得一些懂的.
觉得你这地话和我这地话还挺像.哈哈.
回踩拉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



③娃吇 於 2008-07-11 10:12 PM 發表:
看起来累
就想上海人用上海话打文章的感觉
感谢来访
回踩拉
人气UP~UP~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siusuet_523 於 2008-07-11 06:56 PM 發表:
遊bloggg......

CMMMM..... >[]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]