咁又到咗最後一日..初中生涯.. 就咁.. 玩完..
今日翻學發畢業證...
好[難得]噶畢業證..
畢竟.,我奮鬥咗3年.,換來祗不過系一張[畢業證].!!
真系"香蕉它的芭樂" ..
過多一個月jam又升初三..
我要讀高一lar... 接受死亡式噶大陸高中教育.
簡直可以令人拿起把菜刀亂飛去間學校度...
又唔知到自己將會去邊間讀書...
唔系垃圾就得lar;..
無所謂....
啤酒+蘋果=大話骰.
粟米味噶菠蘿啤..第一次飲..
超搞嘢咖..d味道....
哎.~~ 好唔捨得吖...
咁就要離開了.. 所有野都飄散曬啦..
離開之後.,原實驗2班噶fan fan..
要多d出去玩啊..
|