[-*♥♥文c's BloG*..``{
〝﹍。×■歡喜與悲; 全部刻骨銘記,,×﹉★*
 
開心
man___c
暱稱: 文c`=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2010-03-26
2009-10-25
2009-08-26
2009-07-26
2009-06-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 234
今日人氣: 0
累積人氣: 2363
2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


2009-05-01 分類: 未分類

今日一早就起咗身

冇野做....超悶

雖然係有功課要做

但唔想+唔識做

過咗一陣...屋企得番我一個

冇人煩我....{超好}

宜家仲好早

要等到下午先去芷盈到做水火箭

都唔知要等幾耐

最慘做完就要返大陸

因為阿公大壽

一定要番

唉...佢地講咩我又聽唔明

只好人笑我就笑{無奈= =}

 

 

 






訪客留言 (返回 man___c 的日誌)


ngawun1013 於 2009-05-02 08:55 PM 發表:
ha, 個句真系好good!=D

其實系甘聽佢地up呢d吾明既"方言"就想笑^0^v
{起碼我系甘haha}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
 
我見到佢地已經笑唔出
 
 
Posted at 2009-05-02 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheukfai 於 2009-05-02 07:34 PM 發表:
咁搞野?
"只好人笑我就笑"
哈哈...
你打blog好正啊^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩??
Posted at 2009-05-02 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mo810 於 2009-05-02 01:48 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2009-05-02 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



johnnysos 於 2009-05-02 12:03 PM 發表:
haha..你地e+都未識做牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

等你教嘛....
Posted at 2009-05-02 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing102 於 2009-05-01 11:06 PM 發表:
cmcm:)
咁慘...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯
Posted at 2009-05-02 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Maggie_95510 於 2009-05-01 11:04 PM 發表:
cmcm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
 
Posted at 2009-05-02 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baobao_0201 於 2009-05-01 09:34 PM 發表:
NO.1 CM=]
慘!唔知笑咩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈  thz
Posted at 2009-05-01 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]