|
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 2009-05-01 |
分類: 未分類 |
今日一早就起咗身
冇野做....超悶
雖然係有功課要做
但唔想+唔識做
過咗一陣...屋企得番我一個
冇人煩我....{超好}
宜家仲好早
要等到下午先去芷盈到做水火箭
都唔知要等幾耐
最慘做完就要返大陸
因為阿公大壽
一定要番
唉...佢地講咩我又聽唔明
只好人笑我就笑{無奈= =}
|
|
|
ha, 個句真系好good!=D
其實系甘聽佢地up呢d吾明既"方言"就想笑^0^v {起碼我系甘haha}
|
網主回覆
哈哈
我見到佢地已經笑唔出
Posted at 2009-05-02 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咁搞野? "只好人笑我就笑" 哈哈... 你打blog好正啊^^
|
網主回覆
係咩?? Posted at 2009-05-02 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mo810 於 2009-05-02 01:48 PM 發表:
cm~
|
網主回覆
thz Posted at 2009-05-02 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
等你教嘛.... Posted at 2009-05-02 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯 Posted at 2009-05-02 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ
Posted at 2009-05-02 05:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈 thz Posted at 2009-05-01 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|