[-*♥♥文c's BloG*..``{
〝﹍。×■歡喜與悲; 全部刻骨銘記,,×﹉★*
 
開心
man___c
暱稱: 文c`=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2010-03-26
2009-10-25
2009-08-26
2009-07-26
2009-06-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 234
今日人氣: 1
累積人氣: 2368
2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


2009-07-26 分類: 未分類

悶悶的我番大陸了

不過今晚就出番黎

食餐飯就走

呵呵...好無聊啊






訪客留言 (返回 man___c 的日誌)


Bb_DollY 於 2009-08-11 06:53 PM 發表:
半夜行街小心背後!!
人又好...鬼....都系
XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sffs 於 2009-08-05 11:27 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing102 於 2009-08-04 01:14 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ngawun1013 於 2009-08-03 10:53 AM 發表:
cmcm;]
吾去行下先番?
食餐飯督走咪好悶咯@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracy1e05 於 2009-07-31 08:13 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX
Posted at 2009-08-01 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



T_YING 於 2009-07-29 04:24 PM 發表:
commentl=]
系我累你無得打qooza-3-sor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
下....唔關你事嫁
Posted at 2009-08-01 12:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chu62007 於 2009-07-28 04:23 PM 發表:
我地幾時去呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 去邊??
Posted at 2009-08-01 12:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cwy_941212 於 2009-07-26 05:36 PM 發表:
今晚出番黎又系自己一個?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係...媽同哥都出咗
Posted at 2009-07-28 11:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mo810 於 2009-07-26 04:44 PM 發表:
CM...
好短-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
哈哈...
冇咩好打
Posted at 2009-07-26 04:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]