[-*♥♥文c's BloG*..``{
〝﹍。×■歡喜與悲; 全部刻骨銘記,,×﹉★*
 
開心
man___c
暱稱: 文c`=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2010-03-26
2009-10-25
2009-08-26
2009-07-26
2009-06-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 234
今日人氣: 0
累積人氣: 2367
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 分類: 未分類

唔洗番學~

但都只係留係屋企

悶悶的....

溫書??諗住溫下hist啦

點知溫黎溫去都係溫得果一頁

仲要果一頁係得幾隻字

溫書都係唔適合我...

 






訪客留言 (返回 man___c 的日誌)


johnnysos 於 2009-05-30 08:31 AM 發表:
我覺得溫書有d廢~
你叫我望住本書成日唔訓都冇用架啦,過左陣又唔記得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會廢..一定有用的
 
Posted at 2009-05-30 10:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mo810 於 2009-05-28 09:14 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
 
Posted at 2009-05-30 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sffs 於 2009-05-28 08:55 PM 發表:
cm
去玩好過啦~到你想溫個時先溫啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
咁又唔係咁講嘅....
講到時都唔知要等幾耐
有時真係要迫下自己先得
Posted at 2009-05-30 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngawun1013 於 2009-05-28 08:36 PM 發表:
拎埋2` 呵.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

拎埋第3啦
講笑!!
Posted at 2009-05-28 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngawun1013 於 2009-05-28 08:35 PM 發表:
做左第1啦=D
ha, 雖然我番學朝早都逼起身溫書
但都系溫吾入腦-__- 得個樣.

玩最適合我~
1齊升上3e.=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈  同我一樣
 
我地一定升到的
Posted at 2009-05-28 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]