|
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 2009-05-30 |
分類: 未分類 |
補打29~5
朝早 我阿哥係我訓緊我時拎咗我嘅計數機
搞到我要問f.3 d人借
佢知唔知不問自取下句係咩呀
仲要係我math quiz個日
好快就到英文堂
quiz...thx陳陳嘅答案
隔班出貓....我地好勁呀!!
可惜抄得一part
miss tsang就要收卷
可惜...可惜...
放學....睇班籃..輸左
下次再努力!!
放學去嘉福hea
捉衣因+傾感情+童年
媛咁快走v_v ...下次再一齊玩
之後去食吉野家
一邊食一邊傾
傾咗好耐...好開心
10點因我要走
大家都一齊走
下次再傾過....
番到屋企...好彩冇比人鬧
|
|
|
我同網友出街出到點幾都冇比人罵喎...... 0.0
|
網主回覆
你係姐....我唔係
洗唔洗加個'喎'字
擺明曬la... Posted at 2009-06-04 03:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
而家先f.2 仲有好多個下年既=) 加油加油`!
haha.. 好呀~
|
網主回覆
嗯嗯... Posted at 2009-06-04 03:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ha~我都好耐冇試過咁樣傾法 真係傾得好爽+開心
p.s:番到屋企冇人嘈我xb
|
網主回覆
大家咁話...
我比人嘈咗兩句囉
不過都冇事 Posted at 2009-05-31 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sffs 於 2009-05-30 11:02 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thx Posted at 2009-05-31 02:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mo810 於 2009-05-30 10:12 PM 發表:
cm~
|
網主回覆
thx
Posted at 2009-05-30 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX
嗯嗯 Posted at 2009-05-30 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
haha!我都覺得我地好勁呀xd 班籃v_v下年一定要贏.. 傾得好開心呀~~下次一定要再傾過..=]
|
網主回覆
哈哈
一定la!!
嗯嗯....下次,要叫埋媛
一定仲好笑,仲開心 Posted at 2009-05-30 11:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|