[-*♥♥文c's BloG*..``{
〝﹍。×■歡喜與悲; 全部刻骨銘記,,×﹉★*
 
開心
man___c
暱稱: 文c`=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2010-03-26
2009-10-25
2009-08-26
2009-07-26
2009-06-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 234
今日人氣: 3
累積人氣: 2370
2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 分類: 未分類

補打29~5

朝早  我阿哥係我訓緊我時拎咗我嘅計數機

搞到我要問f.3 d人借

佢知唔知不問自取下句係咩呀

仲要係我math quiz個日

好快就到英文堂

quiz...thx陳陳嘅答案

隔班出貓....我地好勁呀!!

可惜抄得一part 

miss  tsang就要收卷

可惜...可惜...

放學....睇班籃..輸左

下次再努力!!

放學去嘉福hea

捉衣因+傾感情+童年

媛咁快走v_v  ...下次再一齊玩

之後去食吉野家

一邊食一邊傾

傾咗好耐...好開心

10點因我要走

大家都一齊走

下次再傾過....

番到屋企...好彩冇比人鬧

 






訪客留言 (返回 man___c 的日誌)


ngawun1013 於 2009-06-05 10:46 PM 發表:
0n左qz 吾打既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



colatechu 於 2009-06-03 09:05 PM 發表:
我同網友出街出到點幾都冇比人罵喎......
0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係姐....我唔係
洗唔洗加個'喎'字
擺明曬la...
Posted at 2009-06-04 03:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngawun1013 於 2009-06-01 11:26 PM 發表:
而家先f.2
仲有好多個下年既=)
加油加油`!

haha.. 好呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...
Posted at 2009-06-04 03:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



johnnysos 於 2009-05-31 11:55 AM 發表:
ha~我都好耐冇試過咁樣傾法
真係傾得好爽+開心

p.s:番到屋企冇人嘈我xb
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大家咁話...
 
我比人嘈咗兩句囉
不過都冇事
Posted at 2009-05-31 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sffs 於 2009-05-30 11:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-05-31 02:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mo810 於 2009-05-30 10:12 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
 
Posted at 2009-05-30 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing102 於 2009-05-30 11:44 AM 發表:
CMCM:]
班籃.下次再加油喇^V^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
嗯嗯
Posted at 2009-05-30 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cwy_941212 於 2009-05-30 11:27 AM 發表:
haha!我都覺得我地好勁呀xd
班籃v_v下年一定要贏..
傾得好開心呀~~下次一定要再傾過..=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
一定la!!
嗯嗯....下次,要叫埋媛
一定仲好笑,仲開心
Posted at 2009-05-30 11:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]