○文B●↓覺得自己有點┘天真﹏
多D黎啦※要留言呀
man_b
暱稱: ┌文B┘
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔左打了
今日去升lv-v-
M記清潔日...-v-'
去左┌葵芳┘
呵呵~考中文
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 46
今日人氣: 3
累積人氣: 980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天


今日好黑仔..."俾人收電話呀-v- 分類: 未分類

今日…我焦早sd左個信息俾人啦><...跟住同佢傾左一陣電﹏....跟住冇傾啦(因為打在鐘啦)...我番位

同小維維吹左一陣水-v-我覺得個袋係到震......我手快拎左出黎=.=......跟住俾呀sir見到.......

就話拎黎><...個miss仲以為係呀sir嫁tim(勁到無奈InG)又叫我拎手冊出黎.....果陣勁想喊

佢要我記缺點呀(係缺點呀><他媽的...)要打電話(其實缺點我都冇所為......最驚就係見家長..打電話俾家長…)仆佢個街

我記住佢呀><...跟住佢地閃左人...`小維維係咁係到笑....我忍唔住係咁打佢囉-V-..

跟住鄭鄭見到O曬咀=.=......(冇陰公呀)

     跟住上D&T...個成日俾我玩既SIR冇番波(勁到失望-V-)......有個MISS代課......仲以為咩都可以玩

我頂佢個肺...連棋都唔俾玩...(係咪膠嫁=.=)跟住我地唔聽傑講...拎左個電話出黎玩....俾佢見到

佢俾左好多機會....俾我地...但我地唔聽@@V.....佢逼我地俾佢......唔俾既話叫小熊黎差......跟住小紅叫白虎傑拎出去

佢又淆抵(死仆街)...最後小紅拎左出去.....但玲話佢俾手冊...姐係食死貓......(好偉大呀-V-)

放學果陣...我去問MISS拎番個電話.......玲就俾個MISS(哦左幾個字)...記左個名

我就要睇下點..但拎番個電話....手冊聽日先拎…要問D  MISS問我平時乖唔乖....

希望D  MISS幫下手啦-V-......






訪客留言 (返回 man_b 的日誌)


姣之 於 2007-06-08 09:06 PM 發表:
你話我可以令你唔嬲你話我la!!
打我都得!!...唔好嬲la..求下你呀!!
你信唔信都好..我都好唔開心!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



姣之 於 2007-06-08 07:35 PM 發表:
SORRY!!都係我唔好...上堂時講大話..累到你變成咁
呀ling話左我la..你唁洗同我玩..你接受我的sorry la!!

sorry~sorry~sorry~sorry!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一句sorry大曬呀
唔好咁膠啦你
原諒你…對唔住自己
那麼的仆街呀你
聽日你番學知死啦
我唔話你我唔姓
Posted at 2007-06-08 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姣之 於 2007-06-07 06:34 PM 發表:
冇是的...D Miss一定會幫你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RitaAuYeung 於 2007-06-07 06:12 PM 發表:
嘩~~~淨係俾人記佐個名仲唔算執到咩~~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-V-咁就屎忽啦
Posted at 2007-06-08 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]