今日…我焦早sd左個信息俾人啦><...跟住同佢傾左一陣電﹏....跟住冇傾啦(因為打在鐘啦)...我番位
同小維維吹左一陣水-v-我覺得個袋係到震......我手快拎左出黎=.=......跟住俾呀sir見到.......
就話拎黎><...個miss仲以為係呀sir嫁tim(勁到無奈InG)又叫我拎手冊出黎.....果陣勁想喊
佢要我記缺點呀(係缺點呀><他媽的...)要打電話(其實缺點我都冇所為......最驚就係見家長..打電話俾家長…)仆佢個街
我記住佢呀><...跟住佢地閃左人...`小維維係咁係到笑....我忍唔住係咁打佢囉-V-..
跟住鄭鄭見到O曬咀=.=......(冇陰公呀)
跟住上D&T...個成日俾我玩既SIR冇番波(勁到失望-V-)......有個MISS代課......仲以為咩都可以玩
我頂佢個肺...連棋都唔俾玩...(係咪膠嫁=.=)跟住我地唔聽傑講...拎左個電話出黎玩....俾佢見到
佢俾左好多機會....俾我地...但我地唔聽@@V.....佢逼我地俾佢......唔俾既話叫小熊黎差......跟住小紅叫白虎傑拎出去
佢又淆抵(死仆街)...最後小紅拎左出去.....但玲話佢俾手冊...姐係食死貓......(好偉大呀-V-)
放學果陣...我去問MISS拎番個電話.......玲就俾個MISS(哦左幾個字)...記左個名
我就要睇下點..但拎番個電話....手冊聽日先拎…要問D MISS問我平時乖唔乖....
希望D MISS幫下手啦-V-......
|